Aktivera en meny för val
Dina uppringare vill helst få kontakt med någon så snabbt som möjligt. Men inte alla dina medarbetare kommer att kunna besvara alla frågor från alla uppringare.
Genom att använda Valmeny-funktionen kan du snabbt fördela uppringare baserat på typ av fråga eller medarbetarens kompetens som svarar i telefonen.
Hos Belfabriek ingår även en Valmeny som standard i ditt abonnemang. Du betalar alltså inget extra när du använder funktionen.
Hur fungerar en valmeny
Hur en valmeny fungerar förklaras i denna artikel.
Aktivera din egen valmeny
När du låter Belfabriek hantera ditt servicenummer är det enkelt att skapa en valmeny. Du meddelar oss vilka alternativ du vill ha och till vilka nummer dessa ska kopplas, och vi sköter resten.
Du kan när som helst låta ändra din valmeny. Detta gör du enkelt via online Min Belfabriek dashboard eller via Belfabriek-appen för iOS och Android.

Hantera din valmeny i Min Belfabriek
Du kan själv spela in valmenytexten via vår inspelningslinje, eller låta en professionell röstskådespelare göra det. Vi ger dig gärna råd om detta.
Läs också
3 sätt att göra din valmeny ännu bättre
4 tips för en kundvänlig valmeny
Hur du snabbare besvarar vanliga frågor via telefon
5 steg för att göra ditt servicenummer till en topp 500-upplevelse
Hur din telefoniska tillgänglighet ökar din omsättning
De 6 mest praktiska funktionerna för servicenummer för små företag









