När alla dina medarbetare är upptagna och kön är för lång, eller när folk ringer utanför arbetstid, erbjuder vår Digitala Svarstjänst (ibland även kallad voice2e-mail) ett perfekt sätt att ändå hantera samtal på ett bra sätt.

Hur fungerar en Digital Svarstjänst

En digital svarstjänst ger uppringare möjlighet att lämna ett meddelande. Detta spelas in av oss och skickas sedan via e-post, som en ljudfil, tillsammans med information om samtalet till dig.

Du kan spela upp denna inspelning direkt på din dator utan att behöva installera någon extra programvara.

Informationen i e-posten berättar exakt när det ringdes, från vilket nummer och till vilket nummer det ringdes.

I kombination med andra funktioner

En digital svarstjänst används vanligtvis i kombination med andra funktioner, såsom en , ett Öppettidsschema med en Stängd meddelandetext, och en Helgdagskalender.

Aktivera din egen Digitala Svarstjänst

Som kund hos Belfabriek aktiverar du enkelt din Digitala Svarstjänst online via vårt Mitt Belfabriek dashboard eller med vår Belfabriek-app för mobiltelefoner och surfplattor.

Gå till Nummerinställningar och scrolla ner till Voice e-mail. När du aktiverar funktionen med på/av-knappen visas ett extra inställningsfält där du fyller i e-postadressen dit du vill att inspelade meddelanden ska skickas.

support digitaal-antwoordapparaat

Inställningar för digital svarstjänst Mitt Belfabriek

Dina ändringar sparas direkt. För att garantera tillgängligheten av ditt nummer kommer en av våra experter att granska dina ändringar innan de tillämpas på ditt nummer.

Läs också

Hur aktiverar jag min digitala svarstjänst?

Använd ditt servicenummer bättre i 3 steg

5 anledningar för egenföretagare att använda ett servicenummer