Of du är en egenföretagare eller driver ett enmansföretag, eller om du driver en dygnet runt-jourtjänst, vill du att alla dina inkommande samtal hanteras snyggt. Beroende på din organisation och tidpunkten på dagen när samtalet kommer in, måste det hanteras på olika sätt.

Många organisationer låter inkommande samtal utanför arbetstid till exempel gå till ett meddelande och sedan till en digital telefonsvarare. På så sätt får uppringare ändå möjlighet att lämna ett meddelande och en medarbetare kan vid behov svara nästa arbetsdag.

Detta är annorlunda för organisationer som till exempel bemannar en dygnet runt-jourtjänst. Där arbetar man vanligtvis i skift och inkommande samtal måste alltid vidarekopplas till den tjänstgörande medarbetaren.

Vad dessa organisationer har gemensamt är att båda använder sig av tids- och datumroutning.

Ställa in tids- och datumväxlingar

Att ställa in en tids- och datumroutning hos Belfabriek är mycket enkelt. Du ger oss ditt öppettidsschema eller schema och anger vad som ska hända med inkommande samtal vid varje tidpunkt. Vi gör sedan resten och ser till att alla samtal alltid levereras perfekt.

Du kan naturligtvis ändra denna routning när som helst.

Tids- och datumroutning white paper

Vill du veta mer om tids- och datumroutningar, läs då vår tids- och datumroutning white paper.

support tijd-datum-routering-white-paper

Viktiga funktioner

Virtuellt callcenter

Digital telefonsvarare

Ändra slutdestination