Lag
På teamsidan kan du se ditt aktiva virtuella callcenter…
På denna sida bygger du enkelt ditt eget virtuella callcenter på mindre än 10 minuter.
Ange alla möjliga slutdestinationer där samtal kan tas emot. Detta kan vara VoIP-enheter, befintliga telefoner eller mobiltelefoner från alla möjliga leverantörer och nätverk.
Vår telefonväxel kommer som standard att erbjuda inkommande telefonsamtal till den medarbetare som står överst på listan och är aktiv.
Om denna medarbetare inte svarar på telefonen kommer telefonväxeln att erbjuda samtalet till nästa medarbetare i listan som är aktiv.
I detta exempel ser du alltså 6 användare varav 2 är aktiva för att besvara telefonsamtal vid det tillfället.

Anpassa
Företagslogotyp: du kan dra och släppa din företagslogotyp i PNG-format på logotypens plats uppe till vänster. (1)
Porträttbilder - avatarer: du kan dra och släppa bilder av kollegor eller till exempel ikoner för kontorsplatser på figurerna för att göra ditt virtuella callcenter så tydligt som möjligt (2)
Lägg till / ändra användare
Maila office@belfabriek.com användarnamn och enheter som du vill lägga till i ditt virtuella callcenter. Vår supportavdelning kommer att lägga till eller ändra dessa inom 1 arbetsdag.
Ändra ordning på inkommande samtal
Vill du att en kollega ska stå högre upp eller på plats 1 i ditt virtuella callcenter och därmed ta emot inkommande samtal först? Dra då denna användare till önskad position (3)
Sätta dig själv som tillgänglig / inte tillgänglig
Ska du på ett möte eller till en kund? Sätt dig själv som inte tillgänglig genom att ställa reglaget på inaktiv. Telefonväxeln kommer då inte att erbjuda dig några telefonsamtal. (4)