Als kund hos Belfabriek kan du regelbundet få gratis statistik e-postrapporter.

Du kan själv välja hur ofta du vill ta emot dessa rapporter. Du ställer enkelt in detta via vårt online Mina Belfabriek-dashboard. E-postmeddelandena skickas automatiskt med den frekvens du har ställt in.

support statistieken-dash-1

Ställ in sändningsfrekvens för statistik e-postrapporter

Även per anställd

Förutom de vanliga statistik e-postrapporterna kan du som Belfabriek-kund även få regelbundna rapporter med antal samtal och minuter per anställd.

Använd för detta Statistik e-postrapporter för anställda.

support statistieken-dash-2

Användningsexempel

Statistik e-postrapporter används främst för att ge till exempel ledning eller chefer en snabb överblick över de viktigaste prestationsindikatorerna för ditt servicenummer.

I e-postmeddelandena hittar du en översikt med bland annat antalet samtal och den genomsnittliga samtalstiden, men också en översikt över antalet samtal per timme på dagen och en topp 5 av uppringare.

Så ser du med en blick om du har tillräckligt med personal tillgänglig vid varje tidpunkt på dagen för att ta emot samtal, men också när det finns uppringare som ringer tillbaka oftare inom en rapportperiod.

Viktiga funktioner

Samtalsstatistik

Virtuellt callcenter

Tillgänglighetsplugin för anställda på webbplatsen

Läs också

Ny funktion: Statistik e-postrapporter för anställda

Hur sätter du upp en framgångsrik konsultlinje?