Ook när du inte kan ta emot ett inkommande samtal, kan du se till att samtalet hanteras perfekt. Hos Belfabriek har du tillgång till ett antal funktioner som hjälper dig med detta. De viktigaste funktionerna listar vi nedan för dig.

Vidarekoppling

Med vidarekopplingsfunktionen från Belfabriek vidarekopplas inkommande samtal automatiskt till en annan plats eller medarbetare när du är upptagen. Det kan vara en av dina egna medarbetare, men också ett externt callcenter. Det enda som den som ringer märker av denna vidarekoppling är att telefonen snabbt och korrekt besvaras.

Mer om vidarekopplingsfunktionen kan du läsa i vår Vidarekopplings white paper.

För att hantera tillfälliga toppar i antalet samtal kan du använda en kö. Du bestämmer hur länge en uppringare får vänta som mest och vad som ska hända om kön blir för lång.

Vill du veta mer om fördelarna med att använda köfunktionen, läs då vår Kö white paper.

Digital telefonsvarare

Vill du hellre själv tala med uppringare utan att de hamnar “i kö”? Då kan du använda vår Digitala telefonsvarare funktion, även kallad voice2mail. Uppringare ges då möjlighet att lämna ett meddelande. Detta spelas in av oss och skickas till dig via e-post. Du kan sedan lyssna på meddelandet och, om nödvändigt, ringa tillbaka när det passar dig.

Vill du veta mer om fördelarna med att använda den digitala telefonsvararfunktionen, läs då vår Voicemail white paper.

Läs också

Så håller du stressade uppringare nöjda

Gör missade samtal till en ny möjlighet

3 sätt som Call-recording förbättrar din kundservice

Hur aktiverar jag min digitala telefonsvarare?

I dessa 5 steg aktiverar du Voice2e-mail