Visa samtalsstatistik för medarbetare (boxnummer).
Använder du ett Virtuellt callcenter och vill du i slutet av månaden se hur många samtal och minuter som har kommit in per slutdestination eller boxnummer?
Det är enkelt med den omfattande statistikfunktionen från Belfabriek.
Logga in på din Min Belfabriek online kontrollpanel och gå till Statistik.
Ställ nu in perioden för vilken du vill se statistiken. I denna artikel visar vi hur du gör det.
Gå sedan till Specifikation. På nästa skärm ser du en översikt över alla samtal som har genomförts under den period du har angett.
Klicka sedan på knappen Ladda ner som excel högst upp på sidan. Nedladdningen av en xls-fil med all samtalsdata startar automatiskt.

Du kan öppna denna fil i Microsoft Excel, eller med de gratis paketen från OpenOffice eller libreOffice.
Xls-filen har ett antal flikar. Den första fliken heter Overall Data och innehåller all samtalsinformation.
De övriga flikarna är namngivna efter de tillägg som är inställda för ditt nummer. Du kan också hitta dessa namn i kolumnen Beskrivning på sidan Slutdestinationer inom Min Belfabriek.
Observera: på bladen för de individuella tilläggen finns endast de samtal som faktiskt har genomförts. Samtal som till exempel har avbrutits av den som ringer innan din medarbetare svarade finns inte med här.
Så har du snabbt och enkelt en komplett översikt över antalet och längden på de samtal som dina medarbetare har genomfört under denna period.
Läs också
Ändra inställningarna för mitt servicenummer